E-Mail Marketing i Budowanie Listy

Blog usług impleBOT i FreeBOT

  • Najlepsze pomysły na wykorzystanie wielokrotnego autorespondera: płatny kurs e-mailowy

    Płatny kurs e-mailowy (e-klasa, e-learning) W artykule “Jak zarobiłem 68 000 dolarów prowadząc e-klasę” Joe Vitale, znany zachodni copywriter, opisuje jak zamienił swoją kosztującą 13 dolarów książkę w szkolenie e-mailowe (e-klasę) kosztujące 1500 dolarów za osobę. Jest to alternatywa kursu e-mailowego z tą drobną różnicą, że taki kurs jest płatny. FreeBot.pl pozwala zablokować samodzielne wpisywanie […]

  • Jak zrobić spersonalizowany mailing, newsletter i biuletyn w impleBOT?

    Aby personalizować swoje wiadomości wystarczy w wybrane miejsca wstawić tzw. flagi, które odpowiadają np. za odmienianie imion, zwrotów męskich/żeńskich itp. Podstawowa personalizacja polega na wysyłaniu do każdego subskrybenta indywidualnych e-maili z jego adresem i ew. imieniem i nazwiskiem w polu DO (Odbiorcy). Podstawowa personalizacja jest procesem automatycznym, na który nie masz wpływu. Podstawowa personalizacja to […]

  • Jak w impleBOT zrobić mailing, newsletter lub biuletyn spersonalizowany według płci?

    Jak pisać spersonalizowane zwroty do kobiet i mężczyzn (powinieneś/powinnaś, czy mam pisać w dwóch formach – “odprężony/a” )? Wystarczy, że w miejscu, gdzie chcesz użyć zwrotu do mężczyzn lub kobiet wstawisz flagę {P:opcja dla Panów/Opcja dla Pań}. Przykład: …Jeśli kiedykolwiek {P:myślałeś/myślałaś} o tym, aby na poważnie zająć się nauką… Nasz system zajmie się odpowiednią podmianą […]

  • Jak zrobić mailing html, aby wyświetlały się obrazki?

    Większość programów pocztowych i tzw. WebMaili (programów pocztowych on-line, jak gmail.com) nie wyświetla domyślnie obrazków pobieranych z zewnętrznego serwera. Jeśli więc chcesz wyświetlić obrazek w treści wiadomości, najlepiej jest: 1. w zakładce Załączniki wgrać go na nasz serwer 2. tworząc wiadomość autorespondera lub mailing wybrać dany obrazek z listy – możesz dodać 10 obrazków. 3. […]

  • Jak personalizować mailing, newsletter lub biuletyn za pomocą pól dodatkowych?

    Pola 1 do 5 do dodatkowe, dowolnej treści dane o subskrybencie, które możesz zbierać dodając do formularza pola <input type=”text” name=”pole_1″> i tak samo z pole_2 do pole_5. Bardzo często używa się tych pól do przekazywania ukrytych danych np. przekazywanych z parametrów strony www. Np. w implesite.pl mogłabyś do formularza dodać: <input type=”hidden” name=”pole_1″ value=””> […]

  • 10 przykazań zarządzania listą adresową, aby e-mail marketing był skuteczny

    Jedna z bajek Ezopa opowiada o biednym wieśniaku, który pewnego dnia odkrył w gnieździe swojej gęsi złote jajko. Na początku nie wierzył, ale po sprawdzeniu jajko okazało się prawdziwe. Odtąd każdego dnia znajdywał w gnieździe 1 złote jajko. Stał się dzięki nim coraz bogatszy. A im bardziej był bogaty, tym bardziej zachłanny i niecierpliwy. W […]

  • Jak zbudować stargetowaną listę adresową, aby Twój e-mail marketing był skuteczny?

    Istnieje np. firma Kompas Poland, która może Ci taką listę wygenerować na zamówienie albo możesz kupić od nich CD-ROM z listą firm na stronie www.PrzestanSzukacKlientow.pl .Kompass dysponuje tylko listą firm. Jeśli chodzi o osoby prywatne to najlepszym źródłem jest www.ACXIOM.pl (dawny Claritas). Jest również szereg portali i serwisów tematycznych i ogólnych, które sprzedają mailingi do […]

  • Gdzie jest Twój biuletyn, newsletter, mailing…?

    W 2003 roku w artykule Dlaczego klienci kasują Twoje e-maile i jak tego uniknąć? www.cneb.pl/a/mailing_by_doubleclick napisałem: Jest jedna moja rada, której stosowanie na pewno się opłaci. Jeśli mówimy o Twojej liście, do której cyklicznie wysyłasz różne informacje, raz ustal pole “Od:” i NIE zmieniaj go nigdy więcej. Gdzie jest Wally? Gdy byłem mały, leciała w telewizji […]