E-Mail Marketing i Budowanie Listy

Blog usług impleBOT i FreeBOT

  • Wskaźnik Open Rate, a skuteczny mailing reklamowy

    Open Rate to po polsku wskaźnik otwarć. Teoretycznie wskaźnik ten powinien informować Cię o tym, ilu odbiorców danego e-maila go otworzyło. Dlatego wskaźnika Open Rate wielu marketerów i e-biznesmenów używa do oceny skuteczności własnych e-maili. I robią błąd, chociaż nie zawsze… Jak oblicza się Open Rate? Aby zmierzyć Open Rate należy w treści HTMLowej umieścić […]

  • Strategia Ekspercka i e-mail marketing w Polskich realiach

    Mateusz Romanowskidla cneb.pl Zastanawiałeś się kiedyś, jak się ma Strategia Ekspercka, lansowana przez Jaya Abrahama, do polskich realiów? Jeszcze parę lat temu była to tylko teoria, dostępna w praktyce dla nielicznych… Dzisiaj dużo łatwiej jest budować swój profesjonalny, ekspercki wizerunek. Nie trzeba przy tym ponosić dużych (lub wręcz żadnych) nakładów, nie trzeba rozpychać się łokciami, […]

  • Własny głos na stronie www jako skuteczna reklama internetowa

    Czy zwiększa się sprzedaż, jeżeli na stronie wstawi się plik do odtwarzania głosu? Sądzę, że tak, ale jeszcze tego dobrze nie przetestowałem. Mam nadzieję, że to przetestuję w krótkim czasie przy współpracy z lektorami z serwisu Mikrofonika.net – polecam, bo można u nich za niewielkie pieniądze wynająć bardzo dobre głosy. Za większe pieniądze można wynająć […]

  • Kiedy Facebook i Twitter mogą zastąpić e-mail marketing?

    Co zrobić, gdy subskrybent rezygnuje z Twojej listy adresowej? Zwykle nie robimy z tym nic w imię promowanej zresztą przeze mnie zasady: “jak rezygnują, to nie są zainteresowani”. Ta zasada moim zdaniem nadal sprawdza się w +90% przypadków… ale została wymyślona wiele lat temu, gdy e-maile nie atakowały nas z każdej strony. Z pewnością wiele […]

  • Jak Gmail Priority Inbox wpłynie na E-mail Marketing?

    To najnowsza funkcjonalność Gmail.com, której testy właśnie się skończyły i w ciągu tygodnia powinna pojawić się w skrzynkach osób korzystających z tej usługi. Gmail utworzy nowy katalog wiadomości, nad katalogiem Inbox (Skrzynka odbiorcza) i nazwie go: Priority Inbox. Do tego katalogu będą trafiały wiadomości, które Gmail uzna za ważniejsze dla nas. Jak? Na podstawie tego, […]

  • biznes plan: eFryzjer – internetowy biuletyn, newsletter lub mailing

    Prezentuję artykuł z cyklu planów biznesowych e-biznesów za małe pieniądze. Plan jest prawie pełny, wymaga jedynie pewnych szczegółów. Zaprezentowany plan możesz dowolnie, bezpłatnie wykorzystać w swoim biznesie. Prosiłbym jednak o powiadomienie mnie skutkach wprowadzenie moich pomysłów w życie. Jest to zaktualizowana i rozszerzona wersja artykułu z 2001 roku. 1. Streszczenie Przedmiotem biznes planu jest inwestycja […]

  • Przeniesienie listy z wielokrotnego autorespondera FreeBot na program do mailingu impleBOT?

    Można to zrobić na 14 dni bezpłatnie, jednorazowo z każdego konta FreeBot.pl. Wszystko sprowadza się do dwóch kliknięć – link znajdziesz po zalogowaniu się na swoje konto w FreeBot.pl. Nie trzeba nic przenosić – FreeBot i impleBOT mają wspólną bazę danych, więc nie ma ryzyka, że istnieją równolegle dwa takie same konta na FreeBot i […]

  • E-Mail Marketing Krok Po Kroku – Cz. III – jak wysyłać newsletter, biuletyn lub mailing?

    W poprzedniej, drugiej części pokazałem, jak zbudować listę adresową. Gdy już mamy system zarządzania listą adresową i samą listę, która cały czas się powiększa, warto zacząć wysyłać do niej newslettery lub e-ziny. Tym tematem zajmiemy się w tym artykule. Krok 3: Wysyłanie numerów e-zina lub newslettera Wspomniałem już, że FreeBot.pl nie posiada modułu wysyłania mailingów. […]

  • E-Mail Marketing Krok Po Kroku – Cz. II – budowanie listy adresowej

    W części I pokazałem, jak zorganizować sobie za darmo system zarządzania listą adresową. Gdy już taki system mamy, czas zająć się budowanie listy adresowej. To jest temat tego artykułu. Krok 2: Budujemy listę adresową Gdy mamy już działający system zarządzania listą adresową, czas ją zbudować. Zakładam, że wiesz już, co będziesz wysyłał swoim czytelnikom. Jeśli […]

  • E-Mail Marketing Krok Po Kroku – Cz. I – system zarządzania listą adresową

    Lista adresowa to złoto internetu, to najważniejsze aktywa każdego e-biznesu. Nie ma e-biznesu, który nie powinien posiadać, rozwijać i wykorzystywać swojej listy adresowej. Jeśli jeszcze jej nie masz lub jej nie wykorzystujesz – biada Ci, bo przepuszczasz drugie tyle pieniędzy, ile obecnie zarabiasz. Dzisiaj dowiesz się, jak ZA DARMO stworzyć, wysyłać i zarządzać własnym e-zinem […]