E-Mail Marketing i Budowanie Listy

Blog usług impleBOT i FreeBOT

  • Jak program do mailingu okazał się niezbędny dla początkującego w e-biznesie? [STUDIUM PRZYPADKU]

    Zbigniew Markuszewski, NLP www.otostrona.pl/mrmagic Mój biznes to jednoosobowa firma zajmująca się szkoleniami z zakresu NLP, perswazji, wywierania wpływu, zarządzania własnym wizerunkiem i szeroko pojętej komunikacji interpersonalnej. Moje szkolenia (zarówno stacjonarne jak i e-Szkolenia) mają zawsze jeden cel: Pomagać uczestnikom, aby wreszcie wiedzieli jak osiągnąć swój życiowy Mount Everest. Aby potrafili dojść do każdego celi i […]

  • Jak wielokrotny autoresponder zbudował mi listę w branży MLM? [STUDIUM PRZYPADKU]

    Jacek Paciorek, MLM www.hodza.pl Zdobywam klientów do mojego MLM-u dzięki budowaniu marki za pomocą darmowych kursów. W tej chwili są już trzy takie osoby. Może się wydawać, że to mało. Jak dla mnie to bardzo dużo, gdyż to udowodniło mi przede wszystkim, że droga która podążam jest słuszna, że niesamowicie rozszerzyłem swoja strefę komfortu o […]

  • Jak autoresponder pozwolił mi zbudować MLM i zarabiać na własnych e-bookach? [STUDIUM PRZYPADKU]

    Anna Miodyńska, MLM nt. odchudzania Osiągnięcia Temat zdrowego odżywiania oraz wpływu jedzenia na zdrowie i samopoczucie interesował mnie odkąd pamiętam. Nie jestem jedną z tych osób, które latami poszukiwały właściwej diety. Miałam to szczęście, że właściwa dla mnie kuchnia po prostu była w moim domu. Od lat doświadczam jej cudownych efektów. Nic dziwnego, że nawyki […]

  • Jak wykorzystać program do mailingu, jako bazę STAŁYCH Klientów? [STUDIUM PRZYPADKU]

    Krzysztof Rdzeń, Evolutive www.evolutive.pl Grupa Evolutive to zbiór różnorodnych projektów e-biznesowych. Kiedyś skupiona głównie na prowadzeniu i rozwijaniu sklepów internetowych oraz forów dyskusyjnych dziś jest powiększona o e-biznesy dostarczające usługi marketingowe, rejestrację domen i świadczenie usług hostingowych przez projekty szkoleniowe, produkty elektroniczne i wydawnictwo e-commerce. Osiągnięcia Dzięki liście czytelników, potencjalnych klientów i klientów moja firma […]

  • Jak wielokrotny autoresponder zapewnił 100% skuteczność? [STUDIUM PRZYPADKU]

    Łukasz Sitek, MLM, realizacja dźwięku www.ślub-jakiego-pragniesz.pl Jedną z prowadzonych działalności jest MLM, w którym zawarta jest propozycja współpracy ze mną, jako przedstawicielem firmy FM GROUP. Druga gałąź działalności to klienci i osoby zainteresowane usługami konsultanta ślubnego z rejonu województwa śląskiego. Docelowo będzie to mailing z propozycją kilku produktów szkoleniowych oraz usług Śląskiego Centrum Ślubnego. W […]

  • Jak system mailingowy zapewnił 70% skuteczność w sprzedaży? [STUDIUM PRZYPADKU]

    Remigiusz Stanisławek, Opiekun Inwestora www.opiekuninwestora.pl Pomagamy prywatnym inwestorom podejmować świadome decyzje na rynku funduszy inwestycyjnych. Dostarczamy wiedzę praktyczną (publikacje, szkolenia), która jest całkiem inna niż “wiedza” przekazywana na szkoleniach sprzedażowych. Obalamy mity inwestowania (blog) – w zamian dostarczając narzędzia (gotowe strategie, system powiadomień e-mail/ SMS), dzięki którym nawet osoby nie lubiące liczb są w stanie […]

  • Jak wielokrotny autoresponder pozwolił mi zapełnić sale na ponad 140 całodniowych szkoleń? [STUDIUM PRZYPADKU]

    Remigiusz Stanisławek, Opiekun Inwestora www.opiekuninwestora.pl Pomagamy prywatnym inwestorom podejmować świadome decyzje na rynku funduszy inwestycyjnych. Dostarczamy wiedzę praktyczną (publikacje, szkolenia), która jest całkiem inna niż “wiedza” przekazywana na szkoleniach sprzedażowych. Obalamy mity inwestowania (blog) – w zamian dostarczając narzędzia (gotowe strategie, system powiadomień e-mail/ SMS), dzięki którym nawet osoby nie lubiące liczb są w stanie […]

  • Jak wielokrotny autoresponder z 80.000 adresów pozwala się utrzymać? [STUDIUM PRZYPADKU]

    Mateusz Kowalski Consulting Sprzedaż e-booków i kursów video na temat odchudzania i budowy masy mięśniowej. Gdy zacząłem przygodę z e-mail marketingiem, wiedziałem, że nie ma się co bawić w pisanie na forach, odpowiadanie ludziom na pytania i organicznie zbierać po kilka adresów dziennie. Od razu zainwestowałem w reklamę, w dodatku wg Ciebie, Piotrze, nieopłacalną, bo […]

  • Jak wielokrotny autoresponder podniósł ilość OPŁACONYCH zamówień o 75%? [STUDIUM PRZYPADKU]

    Paweł Henc Trener i organizator pierwszego i jedynego w Polsce internetowego kursu na Wychowawcę Kolonijnego,Kierownika Kolonii, Kierownika Wycieczek, Animatora Czasu Wolnego i Rezydenta. Mniej więcej rok temu wpadłem na poniższy pomysł dodatkowego wykorzystania ImpleBota. Miałem mnóstwo zamówionych kursów. Jednak nie zawsze owe zamówienia były opłacane. Jednym z powodów nie opłacania zamówionego kursu był po prostu […]

  • Najlepsze pomysły na wykorzystanie wielokrotnego autorespondera: obsługa posprzedażowa i cross selling

    Jednym z najwiekszych kosztów biznesu czesto jest obsługa posprzedażowa klientów. Z drugiej strony jednym z najlepszym sposobów zwiększania zysków, jest cross selling. Obie te funkcje można nawet w 95% procentach zautomatyzować! Potrzebny jest wielokrotny autoresponder. Większość problemów klientów się powtarza. Odkryto to dawno temu i w ten sposób powstały dokumenty FAQ (Najczęściej zadawane pytania). Sęk […]