E-Mail Marketing i Budowanie Listy

Blog usług impleBOT i FreeBOT

  • Najlepsze pomysły na wykorzystanie wielokrotnego autorespondera: kurs e-mailowy

    Kurs e-mailowy To było pierwsze zastosowanie mojego wielokrotnego autorespondera. W 2003 roku stworzyłem dwa kursy e-mailowe. Wszystko, co musisz wiedzieć o wyszukiwarkach w intensynwym, 8 dniowym kursie e-mailowym. http://wyszukiwarki.cneb.pl/ Jak Napisać Biznes Plan? http://biznesplan.cneb.pl/ Oba kursy składały się z około 10 maili wysyłanych dzień po dniu. W każdym umieściłem 1 lekcję kursu. Kurs o wyszukiwarkach […]

  • Jak tworzyć kampanie reklamowe wykorzystujące e-mailing

    Oto jak wygląda proces przygotowania i przeprowadzenia kampanii e-mailingowej. Wiele firm pomija większość z tych kroków. Jakkolwiek można przeprowadzić kampanię nie wykonując tych wszystkich czynności, pominięcie ich będzie miało znaczny wpływ na drastyczny spadek skuteczności kampanii. 1. Ustalenie celu kampanii Pierwszym, banalnym, ale często pomijanym krokiem jest jasne ustalenie celu kampanii. Wiele kampanii jest tworzonych […]

  • Jakie strony www najlepiej pozyskują subskrybentów na biuletyn lub newsletter?

    Smutna prawda o stronach www jest taka, że bardzo często 90-98% odwiedzających opuszcza pierwszą stronę w ciągu kilkudziesięciu sekund. Innymi słowy 90-98% naszego zaangażowania w promocję, naszych pieniędzy wydanych na reklamę i naszej pracy włożonej w budowę strony… idzie w błoto. Można jednak temu zapobiec i to w bardzo prosty sposób. Za chwilę przedstawię Ci […]

  • Jak napisać e-mailing, aby zachęcić do wypełnienia ankiety?

    Sądzę, że każdy mój czytelnik jest świadomy tego, jak wielkie korzyści może dać przeprowadzenie ankiety. Szkoda tylko, że bardzo często na świadomości się kończy. Wielu właścicieli stron ogranicza się do nic nie robienia. Pozostała część regularnie śledzi statystyki oglądalności, patrzy co ludzie robią na stronie. Niektórzy idą dalej i śledzą też klientów – patrzą co […]

  • Nawet najlepsze kampanie reklamowe, nawet najlepszy e-mailing może zostać zmarnowany przez zmęczenie, stres i presję czasu.

    W piątek przyjąłem zlecenie na opracowanie kampanii mailingowej, która miała wygenerować ponad pół miliona złotych obrotu w ciągu 2 tygodni od jej wystartowania. Niby nic szokującego… gdyby nie fakt, że ja i mój współpracownik, Piotr Michalak, mieliśmy 3 dni na to zlecenie. W poniedziałek o 9 rano wszystko musiało być gotowe – maile, autoresponder i strona. […]

  • Ile trzeba czekać, aby upewnić się, że dany e-mailing to faktycznie skuteczna reklama?

    Ile trzeba czekać, aby e-mailing dał wiarygodne wyniki? Ile musze dać czasu klientom, aby zdążyli wykonać zaplanowaną akcję? Ile musi minąć od wysłania mailingu testowego, abym mógł ustalić najlepszą wersję? To ważne pytania dla każdej firmy, która poważnie traktuje e-mailing. Jeśli robisz bardzo krótkie akcje promocyjne, jeśli masz mało czasu na przetestowanie różnych wersji maili… […]

  • Skuteczna Reklama – marketing kobiecy i męski

    Tekst ten (raczej dla dorosłych) dostałem e-mailem. Niestety nie wiem, kto jest jego autorem. Zamieszczam go z powodów walorów edukacyjnych. Marketing kobiecy Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, podchodzisz i mówisz: “Jestem dobra w łóżku”. To jest Marketing Bezpośredni. Jesteś na imprezie z przyjaciółmi, widzisz atrakcyjnego faceta, jeden z twoich znajomych podchodzi i mówi: […]

  • Czym powinna charakteryzować się skuteczna reklama internetowa?

    Jakiś czas temu rozmawiałem z pewnym serwisem. Spytałem ich między innymi o to, jak obecnie generują ruch na stronie. “Reklamujemy się na przeróżnych stronach. Wynajęliśmy człowieka, który gwarantował nam duży ruch na serwisie. Ruch jest duży, ale nasze reklamy pojawiają się głównie z stronach erotycznych. Większość odwiedzających kończy wizytę na pierwszej stronie. Rozumiem, że strony […]

  • Dlaczego e-mail marketing to tak skuteczna forma reklamy? Zasada, której nie rozumie 9 na 10 biznesów!

    Której zasady marketingowej nie rozumie 9 na 10 biznesów, może nawet 99 na 100 w przypadku małych biznesów? Która zasada marketingowa pomaga zarabiać dodatkowe pieniądze BEZ dodatkowych kosztów? Ta zasada brzmi: “Sytuacja życiowa i finansowa ludzi się ciągle zmienia.” Jeśli ktoś nie chciał lub nie mógł kupić wczoraj to może kupi za tydzień, może za […]