E-Mail Marketing i Budowanie Listy

Blog usług impleBOT i FreeBOT

  • Personalizacja adresów stron www w przekierowaniu po zapisaniu się na listę w impleBOT

    Dodaliśmy możliwość personalizacji linków przekierowań po zapisaniu się na listę, potwierdzeniu i rezygnacji (Ustawienia > Ustawienia Specjalne). Przekierowania personalizuje się tak samo, jak temat i treść wiadomości – poczytaj o personalizacji. Dzięki temu możesz jeszcze lepiej zintegrować impleBOTa/FreeBota ze swoim serwisem www.

  • Precyzyjny e-mail marketing na światowym poziomie

    Wprowadziliśmy w grudniu do www.impleBOT.pl możliwość filtrowania subskrybentów na podstawie faktu kliknięcia w link w mailingu lub wiadomości autorespondera. Dzięki temu można robić zabójcze follow-upy: 1. wysyłamy e-mailing z ofertą, a kilka dni później: 2. wyciągamy za pomocą filtru osoby, które kliknęły na link. Eksportujemy listę i gdzieś sobie ją zachowujemy jako plik – wystarczą […]

  • Nowe, prostsze dodawanie obrazków do newsletterów, biuletynów i mailingów

    Znacznie uprościliśmy sposób dodawania obrazków z listy załączników do wiadomości autorespondera i mailingu. Przypominam, że załączenie obrazka i dodanie go tą metodą daje wielokrotnie większą pewność, że subskrybentowi obrazek się wyświetli. Większość programów pocztowych i programów WebMail nie wyświetla obrazków w e-mailach odwołujących się do plików na serwerach www. Aby dodać obrazek z listy załączników […]

  • Personalizowanie mailingu za pomocą IMIENIA W WOŁACZU

    Umożliwiliśmy personalizowanie wiadomości autorespondera oraz mailingów za pomocą imienia w WOŁACZU. Teraz można e-mail zacząć słowami: “Witaj Piotrze”, zamiast “Witaj Piotr” – wystarczy w treść lub temat wiadomości wpisać flagę {IMIE_W}. Imię w wołaczu jest generowane automatycznie zgodnie z zasadami polskiej gramatyki – innymi słowy potrafimy poprawnie odmienić nawet nietypowe imienia i pseudonimy. Odmieniliśmy imiona […]

  • Śledzenie linków w wiadomościach autorespondera i mailingach

    Dodaliśmy oczekiwaną przez wielu możliwość śledzenia skuteczności linków w wiadomościach autorespondera. Działa to tak samo, jak śledzenie linków w mailingach. Statystyki kliknięć widoczne są na liście wiadomości. Dodaliśmy też możliwość archiwizowania wiadomości i ich statystyk – stara wiadomość z zachowanymi statystykami otrzymuje status “niekatywna”, a nowa z identycznymi lub zmienionymi przez nas danymi zastępuje ją […]

  • impleBOT.pl: Proszę zaktualizować pakiet maskujący domenę

    W pakiecie maskującym domenę (użytkownicy implebot.pl) dodaliśmy przekazywanie adresu IP subskrybenta – pobieranie go przez nasz serwer powodowało, że subskrybenci mieli przypisany adres IP Twojego serwera. Nowy pakiet (1.0): www.implebot.pl/pakiet.zip Więcej informacji: www.implebot.pl/panel/?www=ustawienia&akcja=domena

  • Automatyczne śledzenie wskaźnika otwarć (Open Rate) w mailingach i wiadomościach wielokrotnego autorespondera

    Open Rate to po polsku wskaźnik otwarć. Teoretycznie wskaźnik ten powinien informować Cię o tym, ilu odbiorców danego e-maila go otworzyło. W praktyce jednak wskaźnik ten pokazuje bardzo zaniżoną wartość w stosunku do faktycznej liczby osób, które otworzyły e-mail. Możliwa jest sytuacja, w której system zarejestrował więcej kliknięć na jeden z linków niż otwarć e-maila, […]

  • Instrukcja i tester maskowania impleBOTa

    Pod adresem www.implebot.pl/panel/?www=ustawienia&akcja=domena znajdziesz dokładną instrukcję maskowania impleBOTa oraz specjalny tester gwarantujący, że wszystko będzie na pewno działało. Przygotowaliśmy też 2 wersję pakietu plików dostosowaną do wymagań serwerów w home.pl i u innych usługodawców, gdzie pakiet 1 nie działał. Skutkiem Maskowania impleBOT.pl jest zastąpienie domeny implebot.pl Twoją domeną we wszystkich “linkach systemowych” wstawianych przez impleBOT.pl: […]

  • E-mailing w impleBOT – wykluczanie zduplikowanych adresów

    Dodaliśmy do impleBOT.pl nowe funkcje przydatne przy wysyłaniu mailingu: Pomiń adresatów mailingu z konta: Umożliwia wykluczenie z e-mailingu osób, które dostały wcześniej inny mailing. Można zdefiniować do 3 mailingów z przeszłości. Co ciekawe, mogą to być mailingi wysyłane z innych kont! Przydatne, jeśli mamy 2 lub więcej list adresowych, które się częściowo pokrywają. Dzięki tej […]