Jak program do mailingu skutecznie zastąpił WSZYSTKIE INNE formy promocji? [STUDIUM PRZYPADKU]

Tomek Urban, programy partnerskie

www.tuningebiznesu.pl
Promuje własne produkty, działam w programach partnerskich.

Powiem krótko, w internecie można robić seo, można kupować reklamy, można bawić sie w portale społecznościowe albo zamiast tego wszystkiego mieć LISTE, która dobrze prowadzona może zastąpić wszystkie powyższe

Co już osiągnąłeś dzięki swojej liście?

U mnie lista to połowa sukcesu i tez połowa dochodów jakie uzyskuje z internetu.

Powiem krótko, w internecie można robić seo, można kupować reklamy, można bawić sie w portale społecznościowe albo zamiast tego wszystkiego mieć LISTE, która dobrze prowadzona może zastąpić wszystkie powyższe. I raz zbudowana może zapewnić szybki start w wielu biznesach powiązanych!

Odpowiednio ustawione sekwencje maili budują relacje, a później po prostu sprzedają. Ponadto, bezpłatne kursy (np. ostatnio PEK – http://krei.tuningebiznesu.pl ) pozwalają mi po prostu szkolić ludzi do tego, by byli już na poziomie, na którym będą potrzebowali moich zaawansowanych produktów. To obecnie najbardziej mi służy.

Dlaczego zdecydowałeś się na budowanie listy adresowej?

Na początku była chęć przekazania wiedzy i utrzymania relacji z potencjalnymi klientami, później się okazało, że przy okazji to także zarabia…

Co skłoniło Cię do wyboru impleBOT/FreeBota?

Dobre kilka lat temu napisałem własne oprogramowanie w php do autorespondera, niestety tydzień mojej nieobecności i kłopoty na serwerze z bazą danych, poskutkowały utratą listy ponad 8 tyś. osób. Od tamtej pory wszystko mam na implebocie, bo wiem że ktoś zaufany dba o bezpieczeństwo danych.

Jakimi sposobami budujesz swoją listę adresową?

NitroLista, squeeze Page, okienka wyskakujące pop_up, zapis na dole strony, zapis przy okazji różnych formularzy z wykorzystaniem zapisu metodą get.

Czy korzystasz z Co-Reg, jakie zauważyłeś efekty?

Tak używam, jak się to odpowiednio ustawi można czasem uzyskać nawet powyżej 50% listy dzięki co-reg.

Categories