Jak rozumieć “Opóźnienie”?

Opóźnienie to zwłoka liczona w dniach od momentu potwierdzenia przez subskrybenta zgody na wpisanie do na listę autorespondera. Opóźnienie NIE jest liczone względem poprzedniego listu.

List z opóźnieniem 0 (zero) dni zostanie wysłany natychmiast po potwierdzeniu – tj. po otworzeniu w przeglądarce przez subskrybenta podanego mu w liście adresu www. Listy wysyłane są co 5 minut, więc “natychmiast” oznacza w praktyce w ciągu 5 minut.

List z opóźnieniem 3 dni zostanie wysłany 3 dni po potwierdzeniu, a dokładnie nie wcześniej, niż 72 godziny po potwierdzeniu. Tj., jeśli subskrybent potwierdzi w poniedziałek o 21:00, to list z opóźnieniem 3 dniowym otrzyma najwcześniej w czwartek o godzinie 21:00. W praktyce może go otrzymać kilka, kilkanaście minut później – zależnie od tego, ile listów o tej godzinie ma wysłać FreeBot.pl.

Można zdefiniować tylko 1 wiadomość na jeden dzień.

Specyficzna sytuacja

Załóżmy, że zdefiniowaliśmy np. 5 maili w odstępach tygodniowych. Mamy subskrybenta, który otrzymał już wszystkie maile – tj. potwierdził swoją subskrypcję przynajmniej 5 tygodni temu.

Ustawimy teraz w parametrach (link “edytuj”) tego subskrybenta “Ostatni e-mail” np. na puste pole (tj. “nic nie otrzymał”). W takiej sytuacji FreeBot.pl wyśle do tego subskrybenta wszystkie 5 maili w odstępach min. 24 godzinnych.