Raporty: metody pozyskiwania subskrybentów

To kolejne 3 wykresy wraz ze średnimi i procentami Pierwszy to zapisy i potwierdzenia – tj. ilość subskrybentów , którzy się zapisali i tych którzy potwierdzili subskrypcję. Dodatkowo średnie dzienne lub miesięczne. Procenty koło średniej potwierdzenia obrazują ile z pośród zapisujących się potwierdza subskrypcję (procent zapisów jest tu zawsze 100%) Drugi wykres to zapisy rozbite na metody zapisu:

  • formularz – subskrybent zapisuje się metoda POST poprzez formularz zapisu
  • email – subskrybent zapisuje się wysyłając e-maila na adres XXXXX@freebot.pl, gdzie XXXXX oznacza UID Twojej listy
  • get – subskrybent zostaje zapisany przy pomocy metody GET
  • panel – subskrybent zostaje wpisany na listę poprzez panel administracyjny (wtedy sam go zapisujesz opcja dodaj subskrybenta)
  • lista – subskrybent został zaimportowany z listy (opcja na razie nie dostępna)
  • co-reg – subskrybent zapisał się na listę dzięki systemowi co-rejestracji

Procenty obok średnich obrazują udział danej metody w stosunku do całości zapisów. Trzeci wykres to uszczegółowienie metody ko-rejestracji (co-reg) – patrz ustawienia. Mamy tu ilość wyświetleń zachęty do zapisania się na Twoją listę mailingową, ilość zapisów i ilość potwierdzeń. Procentowe dane odnoszą się do ilości wyświetleń (zawsze 100%).